Ador petrecerile și motivele de distracție! Clar să le organizez, dar mai ales să și particip la ele 🙂

Cea mai bună descriere pentru mine?

Mom – Wife – Boss & a KICK ASS Wedding Planner .

Și nu neaparăt în ordinea asta…

Regula mea în evenimente?

Pe timpul, energia, stresul și banii tăi,

Nimic nu este obligatoriu!

Impreună cu soțul meu Andrei, am pus bazele unei firme de prestări servicii pentru evenimente în anul 2014. În tot acest timp pot spune că am trait intens, niciodată nu ne-am plictisit: am terminat liceul, facultatea și masterul, am fost event manager al unui restaurant din Iași, și proprietarii propriului nostru club.

Am muncit și pe latura familială, căci ne-am organizat complet singuri de la cel mai mic detaliu toată nunta în anul 2017, și apoi cele două petreceri de botez ale copiilor noștri.

De aici și vasta experiență practică acumulată pe toate segmentele ce sunt în strânsă legatură cu petrecerile și organizarea lor cum se cuvine.

În anul 2020 am hotărât să facem tranziția spre partea mai complexă a organizării de evenimente, iar la finalul cursului de Organizator Evenimente pe care l-am urmat, am stabilit să respectăm următorul motto:

You dream it, we do it!

Iar asta înseamnă că eu și echipa mea vom face tot posibilul ca toate ideile și dorințele pe care voi le aveți pentru evenimentul vostru să poată fi puse în practică.