Informaţii necesare

Iată principalele aspecte pe care să le iei în considerare şi eventualele informaţii pe care este posibil să nu le regăseşti în oferta lor iniţială sau în contract

Cât timp vor fi prezenţi la eveniment?

Care este tariful - per oră, daca vă doriţi sa fie mai mult timp prezenţi?

Cu cât timp înainte vor fi prezenţi pentru a monta echipamentul?

Cât durează montajul echipamentului?

Care este durata programului artistic, a reprizelor şi numărul lor?

Pe lângă pretul comunicat iniţial, există şi alte costuri?

De exemplu, transport/cazare - daca e cazul?

Când şi cum se va face plata pentru diferenţa de onorariu? - înainte de eveniment/în timpul evenimentului/a doua zi după eveniment, cash/prin transfer în lei/euro.

Câte persoane sunt în echipă? Vor avea nevoie de meniu complet? Cu sau fără băuturi alcoolice?

Când trebuie comunicate detaliile finale? (culori, grafică, design etc.)

Care este timpul de predare a materialelor? Această întrebare este obligatorie pentru echipa foto-video - şi un element important de care să ţineţi cont. Am întâlnit echipe care pot face predarea în câteva zile sau în 6 luni.

Întrebări extra

Pentru muzică

Care este numărul de persoane din echipă?

Există costuri extra pentru transport şi cazare?

Durata programelor muzicale şi durata pauzelor, numărul de ore incluse în contract?

Se pot adapta preferinţelor voastre?

Cât timp şi la ce oră se va realiza montajul echipamentelor? Vor accepta dedicaţii din partea invitaţiilor? - aici intervine şi preferinţa voastră personală

Dar nu uita şi de momentele artistice sau alţi furnizori pe care îi veţi avea în timpul evenimentului. Cu ce echipamente trebuie să vină aceştia?

Se vor putea folosi de sistemul lor de sonorizare?

Ce nu ar trebui să lipseacă de pe orice

Contract de prestări servicii

Numele complet al prestatorului şi date de identificare (serie şi nr. buletin, CNP) sau datele firmei.

Data evenimentului, ora de începere, ora la care trebuie să presteze ei serviciul, locaţia evenimentului.

Numărul aproximativ de persoane.

Serviciul prestat, împreună cu oferta pe care aţi stabilit-o.

Preţul total al serviciului, valoarea avansului şi valoarea rămasă de plată.

Drepturile şi obligaţiile părţilor - ale furnizorului ca prestator şi ale voastre ca beneficiari.

Condiţii/politici de anulare/amânare a evenimentului.

Get Excited to move

The process is easy!

1

Tell us exactly what you need

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed auctor turpis eu arcu sagittis, id sagittis justo suscipit.

2

We'll plan the perfect move for you

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed auctor turpis eu arcu sagittis, id sagittis justo suscipit.

3

Enjoy your moving day!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed auctor turpis eu arcu sagittis, id sagittis justo suscipit.